2012. november 10., szombat

Szabadidő kerestetik!

Sziasztok!

Bocsánat, hogy nem írtam, hamarabb, mindig közbe jött valami.

A naptárra nézve már november van, a suli harmadik hónapja. Innen nézve könnyebb, mintha azt mondanám, még van 7. Most nem kezdek el róla ódákat zengeni, mert ugyan iskolája válogatja, de szerintem néha mindenki eladná a lelkét az ördögnek, csakhogy egy hetet kihagyhasson.Főleg mikor 5 napra 5 témazáró van betáblázva a folyamatos röpdolgozatok és felelések mellé....
Talán kéne, de az egynapos hétvégéről sincs nagyon mit mondanom. Nekem sem tetszik a rendszer, de majd december huszonnegyedikén otthon ülve sokkal jobb érzés lesz, mintha a suliban búslakodnánk, nemde?

Itt még minden nagyon új. Nektek is, nekem is. Jogos lehetne a kérdés, hogy ha ide is ilyen ritkán írok, mikor fog megjönni a következő fejezet a Valóra Vált Álmokban? Itt jön a csavar: Nehezen tudom rávenni magam, hogy a billentyűk közé vessem magam, és leírjam a gondolataimat, tovább fűzzem a szálakat, de ha egyszer elkezdem, esetünkben egy ilyen bejegyzéssel, akkor már fék nélkül hajtok át folytatni a történetet. Nincs megállás! :)

Apropó másik blogom. Elkéne ott egy design váltás, nem gondoljátok? Már több mint egy fél éve olyan amilyen. A színek már megvannak: Pink és kék. És mivel a történetet továbbra is wolrd-ben írom, fehér lesz a szövegek háttere, hogy ne legyen gondom - mint a legutóbbi résznél - az átszínezéssel.

A bejegyzés címére visszautalva: tudom, most mindenki elfoglalt, én is. De megpróbálom megoldani, hogy ha csak pár sort is, de tudjak haladni a történettel.
Még csak egy komment érkezett, de remélem még lesz több is, ami még jobban motiválna, még jobban ösztönözne, és hamarabb kerülnének fel a részek. Jó alku? ;)

Mindenesetre én ennyi lettem volna mára, és most ismét jönne a kifogás, hogy fáradt vagyok. De az vagyok, mi tagadás.

Puszi: Vadóckaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése