2012. november 3., szombat

3...2...1... START!

Sziasztok!

Sok-sok kihagyás után azt hiszem, ma este, vagy még a hétvége folyamán (legrosszabb esetben hétfőre csúszva) el tudom indítani ezt a blogot is.

Hamar lesz friss, változó témákkal, novellákkal, tervekkel, egyebekkel. A legfontosabb része mégis az lesz, hogy megismerhettek, mint embert, megtudhatjátok, "milyen lány vagyok a maszk mögött".

Azt nem merem megígérni, hogy az itteni szóhasználat is a sztorihoz hasonló mértékben lesz változatos, de - egy rossz szokásomhoz híven - nyakatekert mondatokban azért itt sem lesz hiány ;)

Egyébként ez egy ütemezett bejegyzés lesz, mivel előbb írom meg, mielőtt a novellákat és egyebeket, pl. zenéket elrendezgetem a blogon, és nem akarom, hogy a tulajdonképpeni "útbaigazító bejegyzés" valahol a lista végén kallódjon, amikor az első látogatóim a linkre kattintanak.

Kicsit fáradt vagyok, és előre félek, meddig fog tartani, ha végzek mindazzal, amit a mai estére terveztem. Így is elmúlt negyed tizenkettő... ma már egyszer keresztülutaztam az országot, és délután négykor hajnalig a képernyőt bámuló kockának éreztem magam... De ezt a dolgot már így is elég régóta halogatom, úgyhogy ha holnap hajnalig is, de meglesz. Ebbe viszont közre játszik egy olyan opció, amit nem befolyásolhatok: A szüleim vajon meddig gondolták a gépezést, mikor rábólintottak, hogy "sokáig maradhatok"?

Számtalan terv és ötlet kavarog a fejemben, kérdés, hogy mennyit lesz energiám megvalósítani.

Nagyjából ennyi lenne legelőször, kérem a komikat, hozhattok hideget, meleget!
Ha végeztem az alapokkal úgyis egy hasonló rész fog megint következni. Hétfőn vagy kedden, de ezzel kapcsolatban nincs merszem vakon ígérni.
Így utólag bocsánat a kusza mondatokért, a rövid kis semmitmondó bejegyzésért és az összevissza infókért, de jelenleg egy zombi hozzám képest energiabomba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése