2012. december 21., péntek

Vége... 2012. december 21

Mármint a világnak, nem a blognak. :D

Vicces látni, ahogy eljön a rettegett nap, és a számlálók világszerte átfordultak a "0 nap"-ra. Én unalmamban a http://2012.freebase.hu/ -n követem az "eseményeket", ahol már csupán alig fél órát jósolnak az emberiségnek. Ha az idokep.hu-ra hallgatunk, nem ússzuk meg ilyen könnyen, ott már csak 15 percet hagynak nekünk. Fogalmam sincs, mihez viszonyítanak.

Az idő (nálam) 11 óra 57 perc. Egyedül vagyok itthon, és semmi komolyabb jelét nem látom a végzet órájának eljövetelére. Az élet úgy, megy, mintha ez egy teljesen átlagos téli napforduló lenne. (Tekintve, hogy az is)

Ezzel szemben sajnos nem egy ember szemében láttam komoly aggodalmat, félelmet. Hazudnék, ha azt mondanám, én nem érzek semmi különöset. Nem félek, erről szó sincs. Inkább izgulok, mi lesz, ha az emberek, akik elhitték, végre felfogják, hogy nem fog történni semmi. Meg azért is, mekkora pánik lesz este. Mert ugyan a visszaszámlálók lassan lejárnak, a 0. síkos őrültséget estére jósolták. Meg még pár dolgot holnapra...



Néha pedig már csak az internetes hozzászólásoknak is az a célja, hogy önmagát, a kommentelőt meggyőzze, megnyugtassa arról, hogy ez is csak olyan nap mint a többi, mint akármelyik másik téli napforduló. Fura, de erre szüksége van néha az emberi léleknek, lelkiismeretnek.

Összességében én csak a pánikoló tömeg erejétől tartok, ha ezt meg tudjuk előzni, Én magam garantálom nektek, hogy nem lesz világvége. :P :D

Szomorúan nézek erre a számlálóra: http://www.idokep.hu/percrol-percre , miszerint már kevesebb, mint 200-at verhet csupán a szívünk, és nem hogy mozifilmet, de még egy Dallas epizódot sem nézhetünk végig. No azért tegyünk egy próbát!
Kellemes kihalást mindenkinek, míg én elmerülök a Felhőatlasz rejtelmeiben. :D
Filmkritika várható.

Puszi: Vadóckaa

After: 
                                    - 12:14, az egyik visszaszámláló lejárt, és hatalmas betűkkel hirdeti: Elmaradt a világvége. Az időképes humorzsákoknak jár egy pacsi a poénért :D
                                   - 12:23, a végére ért a másik óra is. Ott a következő felirat díszeleg: 
2012 A világvége visszaszámlálás megkezdődött
LIKE ha túlélted a világvégét! :)
Hm, megér egy lájkot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése