2012. december 13., csütörtök

Újságíró?!

Sziasztok

Magyarázkodjak, vagy ne? Mert szerintem rájöttetek: megint beteg vagyok :S
Lázzal és torokgyulladással nehezen tudok kimászni az ágyból.

Egész héten szobafogságban vagyok, még a mai matekversenyt is ki kellett hagynom. :/ No nem azért, mert büntetésben lennék, hanem azért, mert a doki szó szerint megtiltotta, hogy kitegyem a lábam a lakásból.

Azért betegség ide vagy oda, azért némi kötelezettségem így is akad. Például cikket írni a református újságnak. Egy óra alatt raktam össze egy minden témát érintő és kimerítő, minden kritériumnak megfelelő, mégis viszonylag rövid, egy oldalas cikket. Nagymamám és anyukám tetszését már elnyerte, el is küldtem,a többi nem rajtam múlik.

A további beszélgetések során megemlítettem az angolórát, még múlt hétről, és az ott történt megjegyzést. Ezek után viszont teljesen ledöbbentem, ugyanis fiatalabbik szülőm poénkodás nélkül tette fel a kérdést: És te nem akarsz újságíró lenni?

A gondom az egészben az, hogy már nem egyszer elmerengtem a kérdésem. Hisz írni szeretek, a környezetemben lévők szerint a tehetségem is megvan hozzá, hát akkor meg? Lehetnék elég jó oda? Bele tudnék szokni abba a közegbe, arról és úgy írni, annyit, ahogy azt megadják?

Szerintem egy próbát megérne - miért ne kezdhetném a suliújságnál? Tavaly már jelentkeztem rá, noha idén még semmi nem történt ez ügyben.
Ezt nem is tudom, miért írtam le. Egyszerűen szükségem volt rá. Vagy csak nem hittem el...

Ti mit gondoltok? Elég jó lennék oda?

2 megjegyzés: