2012. december 25., kedd

Karácsony :DD

Sziasztok!

Íme, idén is eljött a Karácsony, ami vitathatatlanul a kedvenc részem az évben. A másik blogomon már ugyan nagyjából kifejtettem a dolgokat, szerintem illő lenne itt is megemlíteni pár dolgot. De csak röviden ;)



Ki miért is szereti a karácsonyt? Mert összejön a távol élő család? Mert jókat lehet ilyenkor enni? Mert rengeteg ajándékkal lehet meglepni egymást? Az indokok sokszínűek, és mind különböző.

És ki hogy ünnepli? Ez a fenti kérdés megválaszolásával nyit újabb kasztokat, ami szerintem pont annyira neveltetés és környezet, mint korosztályfüggő. Akik a vallási irányzatokat tartják szem előtt, azok bizonyára a bibliát lapozgatva, akik a régen, ritkán látott családtagjaikat, barátaikat lepik meg, azok együtt, éves történetek mesélésével töltik ezt a pár napot. Kevesek, de vannak, akiknek ezek csak decemberi üres, egyszerű napok.

Én ilyenkor mégis szánok néhány gondolatok azokra, akiknek köszönhetően minden évem egyre jobb és jobb, új barátok és új élmények által. Minden szilveszterkor életem eddigi legjobb évétől búcsúzom - nem lesz ez másképp idén sem.

És már el is kanyarodtunk a következő - leendő - témához, ami viszont egy pici csúsztatást igényel.

És így utószónak itt egy kicsit sem hagyományos dal. Remélem tetszeni fog ;)



                               BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Vadócka,
    Ellátogattam erre a blogodra is,mert kíváncsi voltam,mit takar e hely.Nos,nem lepődtem meg,de mégis tetszik.
    Igazad van,a karácsonyt mindenki másképp ünnepli.A vallási irányzatokat férre téve,családi összejövetel során én nagyokat röhögök.Ebben természetesen a két bátyám cinkoskodik a sok érdekes és egyben vicces történetejikkel.Te miért szereted a karácsonyt?:)

    Hugs.Lina.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lina.
      Hát akkor köszöntelek itt :))
      Köszönöm, hogy megosztottad, számodra milyen a karácsony. Biztos jó hangulat lehet nálatok, hála a két "cinkoskodónak". :)
      Nekem nincs se bátyám, se testvérem. Legtöbbször a szüleimmel hármasban ünneplünk. - és pont ezért szeretem - Mert ugyan legtöbbször alig különbözik egy átlagos téli naptól, van valami abban az órában, két órában, amikor a fa köré ülünk.
      Köszönöm kérdésedet! :D

      Puszi: Vadóckaa

      Törlés